sobota, 23. januar 2010

R.

Moj dragi je letos dobil čestitko za rojstni dan z malo zamudo. Razlog je bil... dolga zgodba... :) 
On me je za božič presenetil z Big Shot-om , jaz pa sem mu obljubila, da bo prvo čestitko, ki jo bom naredila z njegovo pomočjo, dobil on. Ker praznuje 6. januarja, se mi je zdelo vse zelo izvedljivo. Pa so me vremenske razmere (!!/$%&%$"!?!!) po Evropi malo zašile, saj so vse pošiljke precej zamujale. R. rojstni dan je tako minil brez čestitke, saj sem hotela vseeno držati obljubo. Ko sem nato končno dobila paketek s pripomočki za mojo novo mašinico, sem izpolnila obljubo. Nekakšna krstna izvedba torej :)


Pa da ne boste mislili, da je imela čestitka tako veliko zamudo... dobil jo je že dober teden nazaj, le fotografirat je nisem uspela prej :)

1 komentar:

Marna pravi ...

Jeee! zdaj pa lahko še pod tole lepotičko povem, da je lepa! Hihi, luštkan papir. ;)