nedelja, 24. januar 2010

Teta iz Amerike

Ko sem bila še majhna so mi prijateljice in prijatelji večkrat odkrito povedali, da mi zavidajo, ker sem imela teto v Ameriki. Hehe. Takrat se mi je zdelo to zelo zabavno, ko pa sedaj pomislim nazaj, se nasmejim, saj je bila moja teta daleč od stereotipne tete iz Amerike. S hčero sta nekega dne, sedaj že daleč, daleč nazaj, odšli na počitnice v Mehiko in se nikoli vrnili. Teta je namreč tam začela delati za Unicef. Iz Mehike sta se preselili še v Guatemalo, nato v ZDA v Washington. Sestrična je začela študirat in se je še velikokrat selila, teta pa je presedlala še v New York, nato v Ženevo, sedaj pa je že nekaj let v Beogradu. Danes praznuje rojstni dan. Že včeraj jo je doma pričakala tale čestitka:





Pravi, da ji je všeč. In da je vesela, da ima doma en moj original. :) Ja, ja, teta, ki je sicer še vedno pri Unicefu, je sedaj že bolj v diplomatskih vodah in ve kako stvari povedati tako, da so vsi zadovoljni... :)

3 komentarji:

Marna pravi ...

Ampak je pa res lepa! Fuuul!
Hvala za danes! :)

Sonja pravi ...

Meni pa je prav lepa čestitka, nič kičasta, umirjena :)

Maja pravi ...

Hvala Marna in Sonja. Lepo je prebrati tako lepe komentarje na mojem novem blogu :)