ponedeljek, 29. november 2010

Slovo

Ko se november, zavit v prvo snežno odejo, počasi in tiho poslavlja in daje prostor decembru, najbolj prazničnemu, pravljičnemu med dvanajsterico, se v meni vedno bolj na glas oglaša tista mala Maja, ki je stara šele 4 ali pa 8 ali pa morda 11...
Ko zaprem oči, vidim skozi njene, slišim kar sliši ona, čutim, kar čuti ona. Skupaj z njo se veselim meseca, ki prihaja in hvaležna sem, da tudi zaradi 'videnja' skozi njene oči, še bolj razumem in čutim Galovo pričakovanje in veselje.  Oči mi prekrijejo solze, ko me (vedno večji) mali mož pogleda s svojimi velikimi, rjavimi očkami in mi reče: "Mami, zdaj bo pa prišel božiček, ko je zunaj sneg, ne?" 
Želim si, da bi vsak od nas, v tem prazničnem času, za trenutek našel otroka v sebi in pogledal skozi njegove oči. Ko bi pričakovanje decembrskih dobrih mož videli in čutili, pa četudi le za trenutek, kot čisto veselje in srečo, bi lažje prenesli ves stres, ki ga decembrski čas sicer prinaša odraslim. Naj vas prepolne trgovine, pomanjkanje parkirišč, zasnežene ceste... ne pustijo jeznih, žalostnih, nesrečnih. Spomnite se, da je bistvo nekje drugje. V ljubezni. V ljubezni do sebe, do svojih dragih. Da ni pomembna velikost in vrednost darila ampak misel, ki jo ob tem nekomu posvetiš. Da niso pomembne perfektno sestavljene in dovršene večerje, ampak čas, ki ga ob tem preživimo drug z drugim. Izberite ljudi, ki so vam pomembni in skrbno načrtujte čas, ki ga boste preživeli skupaj. Da se bodo krepile vezi. Da se bodo v mislih polnili albumi vaših lepih spominov.
Naj bo vaš december poln otroške igrivosti in naj bo vaše srce, kljub mrazu, vedno ogreto z ljubeznijo.
Prav zares veseli december vam želim!

5 komentarjev:

Marna pravi ...

Lepo so napisala. In veš, da se jaz v zadnjih letih veselim tako kot kak otrok ... Enostavno uživam!
Venček pa je zelo lep!

Helena pravi ...

K tvojim besedam nimam kaj dodati. Lepo, občuteno si napisala. Hvala za lepe želje. Jih tudi vračam

Nelya pravi ...

pozdravljena,
k tvojim besedam ni kaj dodati...mogoče le to, da zadnji 2 leti delam tako - in prazniki so potem res prazniki!

Draga pravi ...

.... spomnim se, kako si jokala, ko sem ti pri petih ali šestih letih povedala, ( ker sem se bala, da boš na neprimeren način izvedela v vrtcu) da darila kupujemo mi in ne Božiček..... spomnim se, kako mi je bilo hudo......

Mizi Margueron pravi ...

Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dober in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes, on tudi pozdravi HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKO SPERMNO ŠTEVILO, RAZLIČNE BOLEZE, FIBROIDNE BOLEZNICE, GONORHEO, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES. vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL, doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas preusmerili k meni .... ..