nedelja, 2. januar 2011

Pošta

Všeč mi je, da navada pošiljanja božično-novoletnih voščilnic na tradicionalen način - po navadni pošti (še) ni izumrla. Vsakega pisemca, ki priroma na naš naslov sem vesela in vse imam potem še nekaj časa po praznikih razstavljene na polički. Kak mesec kasneje, pa se prestavijo v posebno škatlo v predalu, namenjeno le prejetim božičnim voščilnicam. Kar zajeten kupček jih je že. 
Jaz jih seveda najraje naredim sama. In prejete ročno izdelane voščilnice še posebej cenim. Upam, da tudi prejemniki mojih voščilnic mislijo enako :)
V sezoni 2009 so bile moje voščilnice bolj črno obarvane.

Lani me je pa zamikala rdeča...
 ---in precej otroški motiv. Ampak sem kar zadovoljna z njimi. Včasih je pač potrebno malce poslušati otroka v sebi ;)

2 komentarja:

Marna pravi ...

Maja, meni so čudovite ... in kar "na rit me je .....", ko sem videla, koliko si jih izdelala!
Sicer pa tudi pri meni romajo te "ročne" v posebno škatlo, ki je počasi že premajhna in bom jo morala zamenjati za večjo. :)

Helena pravi ...

Tudi meni je klasična pošta še naj, naj. Eni sicer pravijo, da je škoda časa in denarja za te naše ročno izdelane voščilnice. Ampak tudi pri meni so te v posebni škatli. In tiste kupljene, ki imajo kakšno lepo misel.
Tvoj kupček je čudovit.